Strony

niedziela, 5 lutego 2017

Bałagan


Kiedy skończy się zabawa
To przychodzi trudna sprawa

Gdzie się tylko nie spojrzymy
Wszędzie zabawki widzimy 

Tutaj klocki a tam misie
A posprzątać nie chce mi się!

Co mam zrobić z bałaganem?
Nigdy sprzątać nie przestane!

To sprzątanie potrwa wieki
Mnie opadają powieki

Chyba szybko się położę
Ktoś inny posprząta może

Może mama? Albo tata?
Ciocia, babcia, siostra brata?

Ale wtedy wchodzi mama 
I zaczyna sprzątać sama

Troszkę smutno mi się robi
No bo mamę bolą nogi

Cały dzień dzisiaj chodziła
Była dla mnie taka miła!

Więc szybko idę do mamy
"Mamo, razem posprzątamy!"

Szybko nam się to udało
Tych zabawek było mało

Teraz wszędzie jest czyściutko
Pięknie, ładnie i milutko

Wtedy pomysł wpadł do głowy
Taki prosty, całkiem nowy

Że gdy bawię się czasami
To nie wszystkimi rzeczami

A gdy skończę te zabawę 
To zabawki wnet odstawię

I porządek będzie wszędzie
I nikt sprzątać już nie będzie!






1 komentarz: